15. helmikuuta 2011

15. Mapillinen turhia papereita

Olin viime keväänä yhdellä täysin turhalla kurssilla, koska olen ns. kiltti tyttö, en saanut jätettyä sitä kesken :( Nyt, aina kun näen sen mapin papereineen, joista ei ole mitään hyötyä, tulee harmistunut olo. Luin taannoin jostain, että kaikki sellainen, mistä tulee mieleen jotain kurjaa, pitää hävittää! Nyt tuo kansio papereineen saa lähteä. Tämä on ihan kummallista, noin yleisesti olen samaa sarjaa kuin Raija ja Hanna ja säästän kaiken opiskeluun liittyvän.

Saapas nähdä, kuinka kauan kestää, että pääsen sen harmituksen yli, että vietin valoisia kevätiltoja pimeässä luokassa kuuntelemassa tarpeetonta jutustelua! Toivotaan, että tästä on apuja :)

3 kommenttia:

  1. Sellaisia turhia mapillisia papereita löytyisi kyllä minultakin, sekä kotoa että töistä. Muistan ihan saman, että on ollut jollakin kurssilla, jota vaan tunnollisena ei kehtaa lopettaa kesken. Viime aikoina olen vasta "oppinut" sen, että jos vapaa-aikanani luen jotakin romaania joka osoittautuu huonoksi, niin sitä ei ole pakko lukea loppuun asti.

    Minun poisheitettäväni tänään on taas sama kuin viime vuonna eli vielä löytyi yhdestä kaapista "korppuja". Ei ole pitkään aikaan edes ollut tietokonetta, jossa niitä voisi käyttää ja luulin viime vuonna jo kaikki hävittäneeni, mutta 12 kpl niitä vielä löysin. Toivottavasti ne olivat viimeiset (se ei ole kyllä varmaa ;-)

    VastaaPoista
  2. Jeps, minäkin olen oppinut jättämään kirjan kesken, ei se ole niin kamalaa, kirjoittaja kun ei saa koskaan tietää asiasta ;)

    Kummallisesti tavarat osaavat "piilotua" vaikka oli jo luullut pääsevänsä niistä eroon.

    VastaaPoista
  3. Meiltä lensi jääkaapista ulos kaikki vanhentunut... Tässä blogin aikana käy selväsi ilmi, että meillä on aivan liikaa vanhentuneita ruoka-aineita. :)

    Samoin heitin pois palasen hampaastani maanantaina, onneksi siihen tulee uusi osa paikalleen kohtapuoliin! :)

    VastaaPoista