4. helmikuuta 2010

4. Paperiroskia

Nyt menee jo vähän överiksi. Olen tänään siivonnut kaksi laatikkoa olohuoneesta kun etsin ystävänpäiväkortteja. Tämänhän piti olla sellaista, että napsasee tavaran sieltä ja toisen täältä. No, jokatapauksessa tänään hävitettävien lista on pitkä:
Pala mallitapettia, (jota ei hankittu)
Pieni pala joulupaperia
Emil Cedercreutzin museon lippu, esite ja kartta
Ruusukuvioinen (entinen)lahjakääre
Pahvinpaloja n kpl
Valkoista rypistynyttä paperia, jota en meninaa millään malttaa laittaa pois??
Firman x kaamea joulukortti
Talouspaperia pala
Kirjekuoripaketin suojamuovi
Valkoinen mainosmuovikassi

Tilaa epämääräisesti

2 kommenttia:

  1. Joo, minä olen ymmärtänyt tämän idean nyt vähän sellaisena yleisenä siivousoperaationa, saa nähdä, hiipuuko into jo ensi viikolla ;-)
    Nyt kertyi lääkekaapista vanhentuneita lääkkeitä pussillinen apteekkiin vietäväksi.
    Näyttää siitäkin olevan paljon aikaa, kun olen niitä viimeksi tarkistanut.
    Minkähän laatikon tai kaapin otan kohteeksi huomenna...

    VastaaPoista
  2. Moi Hanna!
    En suinkaan tarkoittanut sinua, tuolla överillä, vaan ihan itseäni. Olen joskus tehnyt tuota samaa kuin sinä nyt ja siivonnut jokapäivä yhden laatikon.

    Heitä pois jutun on tarkoitus olla minulle sellainen hupijuttu;)

    Toivottvasti siivousintosi säilyy, ota välillä vähän kevyemmin, vaikka vain yksi tavara.

    Kannustavin terveisin Kirsti

    VastaaPoista